FAQ’s

Meest gestelde vragen

In de Flinkieshop kun je jouw bestelling betalen via Ideal, een creditcard of paypal.

Nee, helaas kan dat niet. 

Nee, maar wij sturen je een berichtje als wij jouw bestelling hebben verzonden.

Wij doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat je jouw bestelling binnen 48 uur binnen hebt.

Je hebt geen account nodig voor het plaatsen van jouw bestelling. Wel is het zo dat je met een account niet steeds opnieuw jouw gegevens hoeft in te vullen als je nieuwe bestellingen wilt doen. Ook kun je altijd bij je facturen en gekochte downloads etc. Het maakt dingen voor jou zeker een stukje makkelijker en sneller.

Jazeker, maar wij raden het zeker niet aan i.v.m. eventuele persoonlijke gegevens.

Jazeker, het kan natuurlijk altijd zo zijn dat je bijvoorbeeld een kledingstuk hebt gekocht die misschien te groot of juist te klein is of dat je simpelweg gewoon niet tevreden bent met een of meerdere gekochte producten.

Downloadbare producten kun je natuurlijk niet retouneren. Dit geldt ook voor ondergoed, sokken en beschadigde (verpakking) producten.

Je kunt met al je vragen of opmerkingen bij ons terecht via de contactpagina. Daar vindt je al onze contactgegevens en een contact formulier. 🙂

Meest gestelde vragen

In de Flinkieshop kun je jouw bestelling betalen via Ideal, een creditcard of paypal.

Nee, helaas kan dat niet. 

Nee, maar wij sturen je een berichtje als wij jouw bestelling hebben verzonden.

Wij doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat je jouw bestelling binnen 48 uur binnen hebt.

Je hebt geen account nodig voor het plaatsen van jouw bestelling. Wel is het zo dat je met een account niet steeds opnieuw jouw gegevens hoeft in te vullen als je nieuwe bestellingen wilt doen. Ook kun je altijd bij je facturen en gekochte downloads etc. Het maakt dingen voor jou zeker een stukje makkelijker en sneller.

Jazeker, maar wij raden het zeker niet aan i.v.m. eventuele persoonlijke gegevens.

Jazeker, het kan natuurlijk altijd zo zijn dat je bijvoorbeeld een kledingstuk hebt gekocht die misschien te groot of juist te klein is of dat je simpelweg gewoon niet tevreden bent met een of meerdere gekochte producten.

Downloadbare producten kun je natuurlijk niet retouneren. Dit geldt ook voor ondergoed, sokken en beschadigde (verpakking) producten.

Je kunt met al je vragen of opmerkingen bij ons terecht via de contactpagina. Daar vindt je al onze contactgegevens en een contact formulier. 🙂

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
Shopping cart
Start typing to see posts you are looking for.
Shop
Wishlist
0 items Cart
My account